Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Första halvan av nyårsafton avklarad

Livet Permalink1

Började med att klockan ringde 07,15. Jag får panik och tror att jag försovit mig (börjar ofta på jobbet just den tiden). Sen kommer jag på att just jag skulle ju till stallet för ihopsläpp med hästarna. Så det var bara att försöka vakna och klä på sig och ta sig ut till stallet. Kul att träffas alla ute i stallet ibland. Ihopsläppet gick bra som vanligt. Vattar är cool som vanlig men ger motstånd om ngn försöker sig på honom.

När jag väl kom hem, astrött efter stallet så bara försökte jag ignorera att jag varit vaken och ute. Så på med pyjamasbyxorna och fram me täcket till soffan. Och kröp ner och slog på en film. Och tvärslockande naturligtvis. Så skönt, fast det var ju dock det som var planen.

Nu tänkte jag ta mig in i duschen och fixa lite lunch. Sen blir det fix för kvällen, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig eller när jag ska åka till Östhammar. Men någongång innan 18 iaf så det börjar bli dax att fixa lite.

Vad ska ni kära vänner göra ikväll?

#1 - - Molly Bergström:

Gott nytt år gumman :D

Till top