Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Jävla klant

Livet Permalink0
Jag alltså.

Skulle gå hem från M imorse när han skulle iväg till jobbet. Men ja, jag missade dom två sista trappstegen i trappan. Och där låg jag på golvet. Aj! Helvete! Jag knäckte till båda fötterna och höften fick sig en törn med. Och desssutom har jag ganska svårt i vanliga fall att ta mig upp från golvet då jag fortfarande inte kan använda ena handen som jag vill. (Ramlade och skadade ledbandet i tummen februari 2011. Det har inte blivit bra än) Så M fick hjälpa mig lite upp. Men ja, det gjorde ont när jag reste mig upp. Ena fotleden känns fortfarande av och ja, jag är lite omtöcknad.

Ska man inte göra sånthär när man är full på nyårsnatten?! Inte när man är nykter kl 06,00 på nyårsaftonsmorgon och man är nykter?!

Nu ska jag svepa teet och sen ut till stallet.

Gott nytt år på er!
Till top