Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Nyårslistan

Livet Permalink0

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag köpte min första egna bil.

Har du några nyårslöften?
Skippa kolhydraterna och börja röra på mig mer. (haha, har den hörts förut)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En stallkompis fick sitt andra barn i år.


Vilka länder besökte du?
Blev inga större utflykter än endast till Åland.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat lite mindre kanske.


Bästa minnet från 2011?
Sommaren med tjejerna. Alla underbara stunder med M.

Bästa köpet?
Min SAAB 9-5 kombi, nya sadeln till Vattar.


Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen, hästen, kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att det blev vi. <3


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I år så är jag mindre trasig, jag mår bättre och ja, jag är gladare.

Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Gossip Girl, Gustafsson 3tr, Arga snickaren (Oj, vad jag tittat mycket på teve i år)


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Jag tror inte det. Jag är väldigt nöjd med min tillvaro just nu. Men min gamla Saab 9000 kommer jag nog att sakna.


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Ett underbart år fyllt av kärlek, värme, vänner och hästar!

Till top