Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

I-landsproblem och beroende

Livet Permalink0
Igår kväll märkte jag verkligen HUR "beroende" jag är av internet. Något var fel med nätet. Varken telefonen eller nätet på datorn fungerade. Tydligen väldigt frustrerande. Inte Ms nät funkade heller. Så vi var totalt strandsatta. Man kände sig bra dum då. Att man är så rackarns beroende. Så det var till att sova tidigt igår kväll. Kanske inte var helt fel heller eftersom det väntar monsterhelg på jobbet.
 
Har kokat mig lite ägg och te på morgonen och fått i mig lite frukost. Idag blir det en sväng till gymmet för lite styrka. Konditionen har jag tränat på tillräckligt den här veckan. Fick mail om att mina löparskor är på väg. Så det blir nog invigning av dom i nästa vecka.
 
God morgon på er allihopa!
Till top