Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Veckans mål avklarat

Träning Permalink2
 
Linne H&M 149kr
Löpartights Soc Stadium 299kr
Adidas löparskor rea för några år sen
 

Sjukt nöjd! Jag har sprunigt eller ja joggat 1 mil den här veckan. Idag var det mycket varmare och tyngre att springa. Men det blev 4,41km på 28:15. Stängde av appen när jag började gå den sista biten. Så rundan vart på 5km ungefär i vilket fall. Känns riktigt bra. Imorgon är det dags att ta sig till gymmet. Tror dock inte att det blir så långt på löpbandet. Nu ska jag ta mig in i duschen och sen göra lunch till M som kommer hem runt 12 snåret skulle jag tro. Men vad är frågan?! Men jag lovar. Det löser sig nog!
 
#1 - - Evelina:

Du är så duktig!!!

Svar: Tack! Äntligen börjar jag få en del rutin på det! Hur går det för dig? Kommer du ut på några promenader och så som du uppdaterade om förut? Kramar
Ljungdahlskan

#2 - - Evelina:

Ja det gör jag. Försöker gå dagligen men det beror ju lite på vädret. Idag blir det nog inte så mkt. Kanske till affären om vi inte åker till mina föräldrar... :) (Det regnar i gävle). Går minst 2 mil/vecka. Fast den här veckan hittills ca 19 km, så måste gå lite mer i helgen. :)

Svar: Super bra :) Det regnar här med. Så det blev en sväng på gymmet. Det skulle väl bli bättre i helgen så då är det bara att passa på. Själv ska jag umgås med pensionärerna hela helgen. Så träning är inte ens att tänka på!
Ljungdahlskan

Till top