Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Pyssligt

Livet Permalink0
Passar på nu när jag har en ledig kväll. Bakar lite frökex med kardemumma. Första plåten vart inte riktigt bra. Så nu gör jag en dubbel stats istället. Den första plåten får aggera müsli istället.

Har jobbat fram till kl 16. Sen hem, hämtat kortfodralet, promenerat till Kosum och hämtat ett paket och sen hem igen. Har gjort matlådor till imorgon. Blev två olika sorters kesoröror och kyckling och tonfisk till dom. Lagom jobbigt sådär. Men det är iaf pyssligt. Det kräver lite planering nu när jag verkligen SKA ner i vikt. Det rycker dessutom i träningsnerverna. Men jag ska inte. Jag måste vila idag. Ska jobba 7-21 imorgon så det kan behövas en slapparkväll ikväll. Ska försöka tvätta någon maskin och bara ta det lugnt. Jag är riktigt trött om jag känner efter.
Till top