Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

God morgon fredag!

Livet Permalink0
Vaknade strax innan 8. Då kände jag mig pigg. Det är värre nu efter frukosten. Trött och vill helst krypa ner i sängvärmen igen. Men ska ta mig ut till stallet hade jag tänkt. Kl 11 ska jag gymma idag. Arg på mig själv att jag inte hunnit med mer än en dag den här veckan. Men ja så är det. Har ändå ridit två dagar den här veckan så jag kan inte känna mig allt för dålig. Så nu blir det till att dra på mig stallkläderna och ut till stallet. Nya ridbyxorna jag köpte var liiiite tajta men va fan, jag får väl jobba på att dom ska passa bättre. Desstuom visade vågen -0,5 kg idag. Skönt, påväg åt rätt håll. Jag skulle behöva köpa mig en digitalvåg. Jag har en såndär gammaldags med en snurrande platta. Men det har inte varit så högt upp i prioteringen.

Men god morgon på er alla! Ha en underbar fredag!
Till top