Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Döda väckarklockan?

Livet Permalink1
Imorse, jag skojar inte. Jag fattade inte hur det kunde vara möjligt att klockan skulle ringa då. Nog att jag kom hem sent. Men när jag väl somnade vaknade jag av en kall fot. Och tydligen var den min eftersom jag såg då rakt ingen annan i sängen. Så tillslut så orkade jag inte med det längre så det vart till att dra på sig ett par strumpor. Orkade inte tända lampan så jag kände mig fram i strumplådan och drog på mig ett par raggisar. Sen somnade jag skönt i sängen vid halv 2, när jag slumrat sen 12 ungefär. Jag var sjukt trött när klockan ringde.

När jag väl kom till jobbet imorse var jag sjukt trött, och det första som sas imorse när jag vinglade inte på avdelningen, ja jag vinglade för jag var så trött var: "är du trött idag Lina?!". Skoja inte. Det var bara att ladda kaffebryggaren och sen gå ut och ta rapport.

Jag har varit tvärslut hela jäkla dagen. Det har varit som bomull i skallen. Skulle egentligen jobbat ikväll som assistent men fick ledigt. Tur i oturen. Men hur underbart skönt så man bara kan slappa hela kvällen. Ska försöka komma i sängen ganska så snart.
#1 - - Mia:

Ja det var mamma som kom och hälsade på en helg och då sa hon att jag blivit smal och fått jättetydliga nyckelben osv.. :o Så kollade jag vad jag vägde, då hade jag gått ner 6 kilo och låg 49,9 kg! :O Jag blev skitglad! :D Så nu försöker jag hålla mig där eftersom jag vill väga 50 :)



Har du gått ner mycket i vikt nu sen januari? :) Tycker det är stor skillnad på bilderna som du la upp här tidigare, där du hade bild från januari och hur det ser ut nu :D

Till top