Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

God morgon på er

Livet Permalink2
Torsdag, soppa-pannkaka dag igen. Happ. Dagpass på jobbet till kl 15,30. Hade dock varit skönt att vara ledig. Men ja. Nu är jag iaf på jobbet och ska genom gå ännu en dag. Efter jobbet är jag ledig 1½ timme sen ska jag iväg på assistans jobbet. Trevligt.

Igår kväll så vart det fika med tjejerna efter jobbpasset. Trevligt desto värre och lördagens planer är så gott som spikade, i mesta möjliga mån iaf. Kom hem strax efter elva och fixade lite med bloggen och sen ner i sängen.

Vad har ni för er idag?

#1 - - Love-Lis <3:

sv; ja, jag tycker det är skönt att springa men jag har typ ingen tid!!

#2 - - Mia:

Ja det är kämpigt med viktnedgång.. Jag har själv gått ner 6 kilo på någon månad. Det var inte det lättaste, men det gick. :) Nu är det dock svårt och kämpigt att hålla sig på min nuvarande vikt, går typ upp så fort jag äter 1 bit choklad, haha :D

Till top