Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Det där med kläder

Kläder, Träningskläder Permalink0
 
Är alltid lagom spännande. Idag på jobbet - svarta höga byxor, linne, kofta och stövletter. Stallet - Ridbyxor, jacka, fjorton tröjor, långkallsonger och raggsockor. Bara det att när man sen kombinerar ihop det där så kan det blå så jävla snyggt. Eller inte. Orkade inte byta tillbaka kläderna efter stallet då jag ändå skulle hem och ta på mig träningskläderna sen. Så det vart att åka hem i stallkläder i stövletterna. För jag ville inte släpa hem ridstövlarna. Såg så lagom snygg ut på vägen hem. Tur att det inte är så mycket folk som rör sig i Öregrund den här tiden på året. Så jag klarade mig nog rätt bra undan.
 
Har man för mycket kläder när man måste tänka vad man ska ha för kläder på sig när man ska träna?! Det är nog köpstopp på träningskläder vid det här laget.
 
Till top