Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Kvällsträning

Träning Crossfit Permalink3
Ikväll är det dags för min första Crossfit. Skoja inte att jag är nervös. Jag hade bra mycket hellre legat kvar på soffan. Men det är vackert att pallra sig iväg. Frågan är för det första om jag ens hittar dit. Men det löser sig nog. Hon jag skulle få som sällskap hoppade av idag så jag får gå dit själv. Lite halvläskigt när man inte känner någon. Uscha. Men ja det går väl.
#1 - - Nyfiken:

Var finns det Crossfit?

Svar: Här finns det i Östhammar.
Ljungdahlskan

#2 - - Nyfiken:

Var i östhammar? Vad kostar det? Vem/vilka håller i det?
Vad duktig du är, det verkar riktigt jobbigt!!!

Svar: Jag fick reda på det utav en kompis på fejjan. Det skapas evangemang för varje pass där. Det kostar 40 kr gång och är i Kristinelundsskolan. Man ska anmäla sig innan. Det är skitjobbigt men riktigt roligt!
Ljungdahlskan

#3 - - Nyfiken:

Ursäkta för korsförhöret, men vem ska man anmäla sig till? Har du något namn eller nummer? Kan man gå dit även om man är relativt otränad? Eller är det bara en massa fitnessmänniskor där?;) Vad menar du med evenemang? Olika teman varje gång eller?

Tack för svar=)

Svar: Du får gärna fråga, men jag kommer inte att svara då du är anonym. Skriv din mailadress så kommer jag att svara. Vill inte ge ut namn och nummer då jag inte vet vem du är.
/Lina
Ljungdahlskan

Till top