Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Förvirrande

Livet Permalink1
Vissa gånger har jag inte alla sinnen på plats tror jag. Vägde och mätte in mig i måndag morgon. Och idag var det ju fredag. Dags att ställa sig på vågen igen. Sen efter en stund när jag glädjes åt att jag hade gått ner 0.8kg den här veckan inser jag att det är ju sen i måndags. Äsch då! Några dagar för tidigt. Men enligt mig är det bättre att ha invägning på fredagar. Helgen kan det lätt slinka ner ett glas vin eller två som påverkar viktnedgången t.ex. Så nu är jag tillbaka till fredagar. Lika bra det.
 
Min obligatoriska morgonkaffekopp är intagen. Med kokosolja och en skvätt grädde. Här fettas det på för fullt. Gott ska ni veta. Ska snart åka iväg och möta upp mamma för en sväng till Uppsala.
 
God morgon kära ni! Hoppas ni får en fin fredag. Själv går jag på helgjobb kl 15:30.
 
 
#1 - - Linnea:

-0.8 kg är ju bra!!!! Keep up the good work!

Till top