Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Minus en

Livet Permalink0
Efter jag ätit frukost och pallrat på mig ridkläderna, hittade ett par ridbyxor från "förr i tiden" som satt helt okej så var jag redo att ta igång dagen. Åkte ut till stallet och tog in V. Borstade och donade. När jag väl kom iväg sen så mötte jag på Ella, John och Matilda. En liten pratstund innan jag fortsatte iväg. Jobbade mycket tempoväxlingar i trav och tölt. Men på vägen hem så märkte jag att han halkade. Så det ligger en sko i någon snödriva någonstans. Den som hittar den kan ju ge tillbaka den. Eller något sånt.
 
Så ridturen resulterade i -1 sko.
 
Hem och kastade i mig lunch, iväg på möte med arbetsgruppen, rutiner och demens/bemötande. Hem igen och över till M och lagade middag. Och på något sätt så var det sömnmedel i den. Hur jag lyckades få i det har jag ingen aning om men trött vart jag. Blundade några minuter på soffan. Och nu är det uppladdning för CrossFit ikväll.
 
 
 
 
Middag bestående av krovgryta med zuccini och morötter, turkisk yougurt och ruccola.
Serveras med husets vita med bubblor.
Till top