Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Vem där?

Livet Permalink1
Jag vände mig från mage till rygg imorse när jag vaknade. Och en arm anfaller mig. Men hallå?! Jag är ensamen i sängen. Tillslut så inser jag att det är min egen arm som totalt har domnat bort. Så äcklig känsla. Gjorde mig ett tappert försök att kasta den domnade armen över sängkanten men inser att det här går inte. Får ta tag med andra armen som får aggera lyftkran för att få över armen. Tillslut så vaknar min vänstra arm tillsist. Måste erkänna att det är en riktigt äcklig känsla.
 
Nu är den i fullgång, annars hade det blivit jobbigt att blogga. Försöker få i mig en kopp te innan jag ska starta dagen med att röja lite i lägenheten.
#1 - - Gullan:

Haha fy vad läskigt men roligt skrivet. Kram

Till top