Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

100 saker

Permalink1
Det sägs att det ska lätta ens sinne. Jag ska göra mig av med 100 saker innan 1 juni 2014. Dessutom ska jag skriva upp allting. Så det finns. Slängas, säljas, ge bort. Bort ska det. Men hundra saker. Det är tvär mycket. Men jag tar det som ett projekt. Så hojta till om det är något som jag har som ni vill ha.
 
Projektet inleds idag!
#1 - - Arga Klara:

Vilken bra idé, det ska jag försöka att få R att gå med på! :-D Eller göra helt själv annars, fast det känns inte som om jag har 100 saker över, även om jag och de flesta andra också förmodligen har det...

Väldigt snygg ny design här för övrigt! :-)

Svar: Jag såg det på nyhetsmorgon här om dagen när jag jobbade, lyssnade lite med ena örat och det låter ganska vettigt. Så nu har jag börjat min resa med en sak iaf. :) Man har nog mer saker än vad man behöver ;)
Tack, designen är tagen från blogg.se Men gillade den ändå :)
Ljungdahlskan

Till top