Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Dagens träninspass

Träning Permalink0
Jag får nog inse att ungefär varannan dags styrketräning får gälla för mig just nu. Idag har jag bra träningsvärk från skivstången igår. Men det är skönt. Bästa smärtan. Dock längtar jag redan till onsdag då det är dags för nästa pass. Riktigt kul faktiskt. Idag körde jag ett nybörjar yogapass. Behöver verkligen förbättra min rörlighet. Så varför inte. Mellan styrkedagarna så kan jag köra yoga hemma. Och det var både svettigt och jobbigt. Kändes i vissa muskelgrupper att dom faktiskt har jobbat.
 
HÄR är programmet jag använde. Lagom för nybörjare som mig.
 
Börjar komma lite tillbaka på banan efter förra veckans vila. Trots att jag tog mig ut och sprang dryga 3km en gång. Men kroppen behövde nog vila.
 
 
Till top