Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Nära åtta

Livet Permalink0
Nästan 8km PW fick bli dagens rörlighet och motion. Skönt att komma ut en stund. Men jag blir så vansinnigt frussen ett par timmar efteråt. Så det var bara hem, på med lite bekväma hemmakläder (här går mina pyjamasbyxor hett) och under filten. Kollade ett par avsnitt Necessay Roughness, riktigt bra serie, finns med svensk text första säsongen, sen har jag bara hittat otextat men det har inte varit några problem att följa med ändå.

Idag, första gången på över ett år, köpte jag lösgodis, mitt mensmonster och sockermonster övervann mig, så totalt kanske 10-12 bitar lösgodis. Jag vet inte ens om det var gott eller värt det. Nu är det dock för sent. Jag valde det själv. Jag "unnade" mig det. Det kommer dock gå lääääänge till nästa gång med godis. Illamående och huvudvärk var väl kanske inte det roligaste efteråt. Nej tacka vet jag en god ädelost. Så fantastiskt gott.

 
Till top