Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Årets första

Livet Permalink1
Riktiga träningspass är över. Hur jag ens fixar att skriva på datorn är en egen fråga för sig. Jag tror ungefär varenda muskel i kroppen värker och jag tryckte på ordentligt kändes det som. Jag är inte helt återhämtad från sjukan än. Men på god väg. Hanna körde fullständigt slut på mig idag. 3 st AMRAP pass, jag hann nästan 2 varv på dom två första och den tredje bestod av "10 små negerpojkar". Börjar på 10 rep och slutar på 1 rep. Bestående av knäböj med hopp, armhävning och crossfit situps. Så råkar det ramla ner någon snö inatt vete tusan hur jag ska orka få till snöskottning imorgon. Men det är en annan fråga. Var "tvungen" att ta mig en celsius innan. Var så trött att ögonen gick i kors, men skam den som ger sig. Nu känner jag mig väldigt nöjd med dagen.

Nu är det bara lyckas ta sig till sängen och sova inför imorgon. Ytterligare ett dagpass på arbetet. Klockan står på 05:50 imorgon.... Dessutom väntar eftermiddagen med utbildning i kateterspolning och blodtryck. Jag har gjort det tidigare men det är länge sen nu så det ska bli riktigt roligt. Ska försöka skriva klart sista uppgiften på kursen på YH med. Tekniska hjälpmedel i äldrevården och vad vi har att vänta oss... Det tilltalar mig inte alls mycket så det känns lite suck och pust. Men vad bra jag kommer vara när jag är klar med den. Nästa kurs väntar lite mer anatomi. Spännande. 
 
Bra kört idag tjejer förresten, Sandra, Sara och Jessica! Ni är grymma!
 
 
Dessutom har jag hört att man tränar mycket bättre i nya tights. Lyckades komma över ett par shapingtights från Röhnisch på deras mellandagsrea. 350kr och det är riktigt bra pris. Snygga och sitter såååå bra. Lite mindre fluff runt magen så kommer dom sitta ännu snyggare! Har spanat in deras nya kollektion och det är lite att dö för. Får försöka ha mål och kunna köpa lite nya träningskläder efter som jag kommer i mål. Första målet under 75kg. Ett annat mål - Jogga 5km. Ytterligare ett annat mål. Träna gym eller liknande 3 dagar i veckan i 6 veckors tid. Japp. Mål har jag och inte orealistiska!
 
 
#1 - - Jessica:

Heja oss! :D Booooyahh!

Till top