Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

God förmiddag

Livet Permalink0
Gårdagen bjöd på studier som jag missat och en 7.5km promenad i gott sällskap. Mer än så hände inte igår. Just nu låter jag mest kroppen återhämta sig och komma igång igen. Maten går det galant med. Men igår så skulle jag göra ostbacon (bland det godaste jag vet) men nog tusan så glömde jag dom i ungnen lite för länge. Det var alldeles för bränt och jag lyckades peta i mig några stycken indränkta i majonäs. Men sen fick jag (över min döda kropp) slänga dom tyvärr. Men men. Så mycket mat slänger jag inte så jag ska väl inte ha allt för dåligt samvete över det. 

Jaha, dagen då. Idag kommer sambon hem som varit borta en vecka. Rätt trevligt må jag säga. Annars väntar fortsättning av studierna, en kortare promenad till Konsum för handling av grönsaker och nu ska jag dra fram yogamattan och köra mig ett pass. Var alldeles för länge sen sist, så det är dags igen. Det är så fantastiskt skönt efteråt. Jag behöver bygga på coren lite mer dessutom.
 
Ha en fantastisk tisdag alla rara. Bjuder på en bild från min frukost idag. Glöm inte att följa mig på Instagram @annalinaelsa
 
 
Till top