Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Ner som en pannkaka

Livet Permalink0
Mådde bra i tisdags när jag kom hem från jobbet. Men natten förändrades allt sen, magsjukan kom en sväng under natten och morgonen. Kan säga att det dröjer innan jag äter brieost igen.  Avlöstes sen med 39 graders feber och allt gungade läääänge. Vem fan byggde om huset till lustiga huset?! Ungefär så var känslan. 9 timmars sömn inatt och jag har bara lite feber kvar i kroppen. Idag kan jag stå på benen, tog mig iväg till Konsum och handlade det absolut viktigaste så jag överlever till lördag. Blev även en bukett tulpaner då det är tulpanens dag idag.
 
Har kunnat äta frukost och mått bra efteråt. Nu ska jag kolla igen några serier som jag inte hunnit med än. Igår fattade jag inte ens vad som jag kollade på på teven. 
 
 
Till top