Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Alla ni

Livet Permalink1
som vill ha lösen till bloggen. Kontakta mig på [email protected] om ni inte har mig på FB. Så löser vi det.
 
Just nu hänger jag mest i soffan. Önskar jag kunde gå ut och njuta så mkt av våren som jag hade velat. Men pollenallergin ställer till det lite iår. Dock putsade jag fönstren igår i vardagsrummet. Jag har köpt en väldigt snygg hink till att plantera blommor i på trappan, men eftersom det väntas snö till helgen så blir det nog till att vänta lite med det, även om det kliar i fingrarna. 
 
Tänkte att jag kanske skulle ta mig en tur till Östhammar för att köpa färg till uterummet och köpa lite blommor ändå. Dom kan ju bo i garaget när det blir kallt. Tåls att tänkas på. Idag är jag ledig. Har pluggat lite. Är klar med en delkurs och har börjat på den nya om kollegial handledning. Tanken hade jag att gå till gymmet. Men jag känner att orken inte riktigt infinner sig. Mina kära vän som befinner sig i thailand just nu skulle kunna ta sig hem så jag har någon som drar med mig. Och imorgon kväll arbetar jag kväll så det blir ingen sh´bam för min del. Väldigt roligt att dansa igen må jag säga. 
 
 
#1 - - Anonym:

Kommer så småningom

Till top