Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Månaderna går

Livet Permalink0
Och snart är oktober här. Just nu går jag mest hemma och är gravid känns det som. Har börjat komma in en del i boandet här hemma. Idag drog jag av alla kuddfodral i soffan och det såg ut som om jag slaktat en höna i soffan. Men med lite dammsugning och vädring vart hela livet lite lättare. Dessutom verkar jag ha drabbats av en släng av graviddemens. Jag körde igång tvättmaskinen med medel och allt, fast utan den där tvätten.
 
Jag hade helt ställt in mig på att föda vaginalt. Men så blir inte fallet om det inte på något mirakel sätt att ungen vänder sig. Har gjort vändningsförsök som inte lyckats tyvärr. Så om ca 3 veckor kommer ungen ur magen med kniv och gaffel, ja kanske inte gaffeln då. Det har tyvärr tagit hårt på mig, men jag börjar mer och mer känna att det är mer okej. Det får bli som det blir. Ut ska den iaf.
 
 
 
Till top