Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Tröttsöndag med klirr i kassan

Livet Permalink1
Blev utringd att jobba natt natten som var. Kvalificerad övertid, javisst! Så det vart några slantar till i lönekuvertet nästa månad. Blir bra det eftersom bilen inte vill sammarbeta med mig. Suck!

Igår så var det lite fest hemma hos M som jag tyvärr fick gå ifrån. Men ja, så är det ibland. Kom hem efter 7 imorse. Det STANK sprit och fylla i hela lägenheten. Städade av, klirrade lite extra med flaskorna och slängde upp balkongdörren. I know, dålig flickvän. Haha. Nej men sen när jag var klar med det så kröp jag ner i sängen och då var det ta me fan omöjligt att försöka somna. Men tillslut gick det. Men vaknade var och varannan timme. Suck. Helt slut nu men ja, det är väl det som det är. Ska göra iordning mig och åka till stallet och sen hem till föräldrarna. Bjöd bort oss på middag idag. Orka laga middag idag. Nja.

Har varit på promenad med Magnus och sen köpte vi semlor och fikade. Riktigt mysig dag. Men nu måste jag ta tag i något...

Over and out!
#1 - - Gabbi:

Fin blogg!

Till top