Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Sista

Livet Permalink1
Det har varit en jäkla massa med årets sista. Idag hade jag årets sista träningspass som faktiskt bara BAAAAM satt där det skulle. Ökade i axelpressen med 1 kg och kände nästan att jag hade kunnat öka ett till. Men det får bli nästa gång. Rörlighetsövningarna för benen och knäna kändes bra och inget efteråt heller. Går verkligen åt rätt håll nu, trots att jag hade ont igår, så är det mycket bättre idag.

Har jag inte träningsvärk imorgon så är det mycket märkligt. Skönt pass och var riktigt riktigt svettig efteråt. Som balsam för själen på något sätt.

Ett år händer det så sjukt mycket på. Hur mycket som helst om du frågar mig.
 
 
#1 - - gullan86:

Berätta lite om ditt år!:-)

Svar: Det kommer på bloggen imorgon :)
Ljungdahlskan

Till top