Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

(ut)Mattad

Träning Permalink0
Jag har införskaffat mig en matta. Rosa. Hmmm. Nä till min röda soffa så skär den sig rätt rejält. Den nya mattan är dock inte till för att användas som vardagsrumsmatta - tack och lov. Nej, nu har jag äntligen införskaffat mig en ny Yoga/träningsmatta för hela exklusiva varuhuset Rusta för 99pengar. Den ersätter min gamla superduper tunna matta som jag haft tidigare. Den har alltså varit så tunn så står man i planka på den så glider den ut och jag är nästan rädd att den ska gå av på kuppen. Kändes liiiite halvfarligt må jag ju säga. Så nu äntligen. En ny rackare har fått flytta in på mina 45kvm.
 
Tanken är att jag ska försöka köra ett Yoga pass om dagen för att stärka upp kroppen och mitt vänstra ben. Det behöver stretchas och få mer rörlighet i det. Yoga är väl perfekt isf? Jag behöver nu lite hjälp med vad för Yoga det finns på nätet att hitta, eller ev bok?! Jag skulle vilja ha ett pass på morgonen kanske runt 15-20 min och sen ett längre 45-60 minuter att köra dom dagarna jag kanske inte riktigt hinner iväg och träna. Eller söndagar då gymmet på något jävla vänster har beslutat sig för att ha stängt! Jag tar tacksamt emot hjälp. Jag vet att Yoglobe finns. Men att betala känns inte aktuellt än. Kanske senare. Men inte nu.
 
 
Ni får hålla till godo av en bild på mig, mattan är typ lika rosa som mitt linne. Rektangulär. Platt. Lite knottrig i materialet. Ganska lång och bred. Den duger bra åt mig.
 
Till top