Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Torsdagsdejt

Livet Permalink0
En dejt med Solan på gymmet idag. En svettig sådan. Rackarns så varmt det var. Okej, jag ska inte klaga. Det är påväg att bli sommar. Underbart! Svettigt var det i vilket fall. Började med uppvärmnin 5km på cykel, jag ska försöka cykla lite och öka typ 1 km i veckan för att se om mina knän vill vara med. Har haft lite problem med dom när det gäller cyklingen.
 
Styrkan idag då, lågpress, vadpress, squats, militärpress, raka marklyft, rodd. Ja, det kändes riktigt bra och jag kände mig förhållandevis stark. Dock lite mör efter gårdagens pass i armarna. Det är det värt.
 
Nu väntar jobbet på mig alldeles strax. Efter det blir det en sväng ut till stallet. Jag hann inte på dagen och dagen kraschade totalt. Det är sånt som händer ibland, det går som tur är att lösa.
 
Jag har dessutom ett projekt på gång...
Till top