Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Användbart

Livet Permalink1
Har haft en burk hemma av en kokosolja som jag inte riktigt gillar smaken på. Har läst någonstans tidigare att det även går att använda i håret. Så sagt och gjort efter gymmet igår och undertiden jag städade så fick det verka i håret. Tvättade håret som vanligt utan schampoo i längderna och sen inpackning och balsam. Oj, vilket mjukt hår jag har nu! Det var riktgit länge sen. Håret mår verkligen super och håret är inte fett. Drog bara i i längderna inget i hårbotten. Det här kommer göras en gång i veckan. Det är snyggt med ett välmående hår, och kan detta hjälpa så varför inte. Innehåller en massa näring och olja.
 
Jippie säger mitt hår nu!!
#1 - - Sofia:

Tack för tipset! :) Låter sjukt mycket bättre än öl,- och äggvarianten jag en gång testade. Flotthår deluxe!

Svar: Det är riktigt grymt faktiskt. Mitt hår har nog inte mått så bra på riktigt riktigt länge. har jag bråttom kör jag i lite olja i balsamet eller inpackningen. :) Värt att prova tycker jag!
Ljungdahlskan

Till top