Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Tighta till sig lite

Livet Permalink1
Det kan hända mycket på femtonveckor även om vågen står stilla. Tyvärr blir man lätt lite hemmablind förräns man sätter två bilder bredvid varandra. Ska bli spännande och se var det här slutar någonstans.
 
Förra veckans träning slutade i:
1 skivstångsintervallpass
1 mixpass på friskis
2 tillfällen på gymmet
 
Helt okej träningsvecka även om jag tar det lite lugnare nu då jag lätt blir yrslig. Men det känns som det är lite på bättringsvägen iaf. Maten går det helt okej med. Äter just nu en ganska liberal form av lchf. Jag verkar må väldigt bra av det. Dock har jag fått tillsätta mycket som är bra för magen då den kajkar lätt ihop av järntabletterna. Not need to say more.
 
Här har ni. Till vänster för femton veckor sen.
 
 
 Pssst, ni glömmer väl inte att följa mig på Insta för mer mat inspiration och annat alldaligt i livet.
 
#1 - - Emily:

Du är verkligen grym! Bra inspo!

Svar: Tack snälla!
Ljungdahlskan

Till top