Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Den där "älskade" våren

Livet Permalink0
Jag trodde jag hade klarat mig bra undan iår. Men nej, idag slog allergin till med full kraft. Så har shottat en 12st betapred och ska nog ringa läkaren och få en kortisonspruta med så jag överlever den här tiden på året. Förra året fick jag en spruta mycket tidigare, men iår har det helt enkelt inte blivit av. Så jag måste verkligen ta tag i saken. För idag känner jag mig mer död än levande. Känns sådär må jag säga. Egentligen så kanske jag borde stanna hemma från jobbet, men jag är ju "bara" allergisk. Hur dagen blir återstår att se.
 
Jag älskar våren just för att det är vår. Men den där allergin skulle jag gärna klara mig ifrån. Fy bubblan säger jag bara... Det önskar jag ingen annan...
 
 
Till top