Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Det uppstår kärlek

Livet Permalink1
Ibland. Idag faktiskt. Mellan mig och den där vita jackan som hängde så fint på Cubus. Att det dessutom var 20% gjorde inte saken sämre. Har umgåtts idag med min mamma i Uppsala, en shoppingtur utan tid att passa. Väldigt skönt och kvalitetstid. Några påsar rikare hem blev jag med, lite till uteplatsen, en blus/top, nagellack, body mist från VS och lite annat. En bra dag helt enkelt. Nu värker mina fötter så soffan är en bra kompis ikväll.
 
 
Min nya fina fina jacka som jag hittade idag. Riktigt snygg om ni frågar mig. Nu har jag två jackor att byta med i sommar. Behöver jag säga att dom flesta är förstora vid det här laget?
 
#1 - - Neeve:

Just nu har du chansen att vinna Fiberfin på min blogg!
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling-2.html

Till top