Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Hoppsan hejsan!

LCHF - Low Carbs High Fat Permalink0
Det blev oopsies idag. Första gången faktiskt. Må säga att jag är överraskad faktiskt. Så gott. Till middag blev de dessa med räkor och aioli. Fantatastiskt gott. Idag har jag varit rätt driftig i köket. Har gjort oopsies, mandelsmör och jag har planer på fröknäcke och kesoplättar med. Ibland så.
 
HÄR är receptet jag använde till Oopsies. Mandelsmöret gjorde jag helt enkelt, rostade mandlar i ugnen, mixade med olja, salt och lite vaniljpulver. Mandelsmör är verkligen något som jag skulle kunna dö för. Så jävla gott. Så nu gäler det att inte burken tar slut alldeles för fort...
 
 
Oopsises
 
 
Mascarpone, jordgubbar och madelsmör. Att dö för helt enkelt. Jag älskart!
Till top