Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Instagram och fredagsmorgon med motivation

Livet Permalink2
Att följa mig på Instagram med?! Där uppdaterar jag oftare än vad jag gör här. Även om mycket av det finns här med.

Jag är väldigt förtjust i Instagram överlag. Det är ett härligt forum och jag som följer många LCHF-are får mycket inspiration och när motivationen tryter kan man kika in och få lite tips. Även när det gäller träning. Jag blir så inspirerarad av dom jag följer som har tränat klart innan jag ens har öppnat ögonen för dagen. All heder åt dom. Jag önskar jag vore likadan. Men så är icke fallet. Jag kan försöka jobba på det, dock är sängen allt för skön många gånger. Jag tror att jag som jobbar oregelbundet uppskattar sängen på ett helt annat sätt än många andra. Jag försöker sova när jag kan.
 
På tal om motivation så hade jag inte tänkt att träna idag. Vaknade när karlns klocka ringde, eller snarare den där jävla tuppen började gala (fin alarm signal det där, jag lovar att man vaknar, iaf jag) och var utvilad och kunde inte somna om. Så nu sitter jag här, i träningskläder, har tagit en kopp kaffe med kokosolja och kanel, ska ta ett glas c-vitamin, salt och lite kreatin. Är ltie sugen på BCAA och ha när jag tränar fastande. Är det någon som har erfarenhet? Vad ska man köpa? Är lite sugen på Bodyscience, fitnessgurus egen är rätt dyr i jämförelse, även om jag gillar dom annars. Har ni några tips så fram med det.
 
Nu ska jag knata iväg till gymmet och köra ett benpass, hur det kommer gå att GÅ hem sen vete tusan, det löser sig nog. Nu är jag på gång. Motivationen infinner sig. God morgon.
 
 
#1 - - Karin:

Jag har haft body Science bcaa. Bra smak, och bra pris. Helt klart värt! Har haft lemon/lime. Eller om det var bara lemon? :)

#2 - - Karin:

Jag har haft body Science bcaa. Bra smak, och bra pris. Helt klart värt! Har haft lemon/lime. Eller om det var bara lemon? :)

Till top