Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Hög puls

Livet Permalink0
För det första har jag sovit dåligt inatt igen , jag blir så trött på det här. Och jag kom inte i säng förrän vid 12 men somnade vid 02. Klockan ringde 06:30. Vaknade dessutom mcket mycket tidigare än dess. Så sömnen är minimal idag. Drygt. Och ännu värre att jag hade ett tandläkarbesök inbokat så slappna av fanns inte på världskartan.
 
Visade sig sen när jag kom till tandläkaren att dom inte alls behövde öppna upp den där fyllningen. Den har varit oförändrad, två tandläkare kollade på bilderna och konsulterade med varandra att det inte skulle göras något. Den tredje tandläkaren som kollade första gången ansåg att det skulle öppnas. Jag blir så trött, men ja, jag slapp både bedövningen och borrningen så jag kan vara glad för det iaf. Lite tandläkarterapi sådär en onsdagsmorgon bara ändå. Superkul! Nä inte direkt.

Så nu är jag hemma och slappar på soffan. Har försökt att blunda en stund men det verkar omöjligt tyvärr. Ska göra mig ännu ett försök. Kanske kaffet från morgonen som spökar? Lär bli svintrött ikväll på jobbet. Dundrade i med en stor kopp kaffe med äggmjölk med vanilj till frukost, och jag är mätt än. Tänkte det var lika bra eftersom jag skulle till tandläkaren så visste jag inte när jag kunde äta nästa gång, så planen för lunch är soppa idag, men tror det blir hederlig äggröra, eller om jag ska ta det till middag? Äh jag vet inte. Borde göra iordning lunchen snart i vilket fall.
 
Hoppas ni får en väldigt fin onsdag. Jag ska tillbringa resten av dagen 14-21 på arbetet. Har haft två riktigt sköna dagar ledigt hemma nu.
 
 
Till top