Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

En ledig måndag

Livet Permalink0
Dagarna rullar på och jag njuter i fulldrag av min lediga måndag. Den började med en sovmorgon, morgonyoga, frukost till Malou efter tio, en tur ut till stallet, red Glod, helrenoverad Frenja som hade satt kardborrar i hela manen. Hem och handlade på ICA och så ringer Solan och undrar var jag är?! Trodde vi hade bestämt gymmet kl 13, men det var tydligen 12:30. Ingen större skada skedd, så jag kastade in maten, klädde på mig och travade iväg till gymmet. Körde ett riktigt bra benpass. Jag måste få tillbaka rumpan nu som försvann i vintras när mitt knä inte var bra. Har fyllt på med ägghack med majjo och paprika och en proteinshake till det. Så nu sitter jag här med kokosolja i håret och ska snart bege mig och tvätta igenom håret ordentligt. En rätt bra ledig dag må jag säga.
 
 
 
Till top