Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Det "exklusiva" sportmodehuset

Träning Permalink0
Jag har varit inne i sportbhjungeln ett tag. Helst av allt vill jag att dom ska fungera på gymmet, att springa och rida i. Efter mycket om och men har jag hittat en grym sportbh som uppfyller alla dom kraven. Från det stora modehuset Gina Tricot. 199 svenska enkronor är inget att diskutera om. Med knäppning i bak så sitter även mina behag riktigt bra på plats. Förvisso sömmar på den, men mig stör det inte. Har två stycken som jag varvar med. Är mycket nöjd med dom och att kunna köpa ett par stycken gör inget. Gina har förövrigt riktigt snygga träningskläder enligt mig. Äger två grymt snygga tights från dom. Linnena har jag tyvärr ingen erfarenhet av. Men hittar jag något som faller mig i smaken ska jag testa. Varför inte kunna köpa billigt och ha ett gäng och varva med? Det är min melodi.
 
 
Till top