Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Ibland blir det bara en gång

Livet Permalink0
Idag fick jag till veckans enda träningspass. Fullt upp hela veckan känns det som. Sommarhetta, ja egentligen finns det inga bortförklaringar mer än att det helt enkelt inte blivit så. Men imorse hade jag ställt klockan, lagt fram kläderna kvällen innan och bara insett att jag skulle hänga på låset till gymmet. 50 minuter gym blev det totalt med 16 minuter på löpbandet med intervaller. Svetten rann och jag var mäkta nöjd med det. Att jag inte gör det oftare. Jag älskar att träna på morgonen. Det är lite halvunderbart på något sätt. Har riktigt grym energi då. 
 
Har en arbetshelg framför mig. Började sisådär med personalhantering i dryga 2 timmar det första jag fick göra. Men förhoppningsvis har det löst sig nu. Håller alla tummar och tår jag har nu.
 
Nu ska jag koppla av och ta mig ner i sängen och försöka få lite sömn inför morgondagen. Vaknade inatt av att någon skrek "hallå, hallååååå, halllååååå?!" flera många gånger ute på gatan. Hur, varför, när har jag ingen aning om. Gjorde mig ett försiktigt försök att kolla vem det kunde vara utan större framgång. Somnade om sen och vaknade vid 5 och när klockan sen ringde var jag riktigt trött. 
 
 
 
 
Till top