Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Slummer

Livet Permalink0
Jag kände mig oförskämt pigg när jag låg i soffan och tittade på film. Slog sen över till SVT2 och tittade på Vetenskapens Värld om 5:2 dieten. Men då helt plötsligt slumrar jag till. Kändes väldigt onödigt då jag verkligen behöver sova inatt. Idag har varit en lång dag på arbetet utan lunch och det har regnat och regnat. Så när jag väl kom hem så var det av med finkläderna och på med myskläderna, ner i soffan under filten och dejtat teven. Tack för streaming! Underbart! Har på två dagar lyckats avverka 3 (!) filmer utan att somna. Måste vara rekord eller något.
 
Fick i mig lite middag så nu känner jag att jag är lite piggare än vad jag har varit. Omelettrulle med kött, zucchini och svamp. Jag vet inte om det var bu eller bä. Till första frukost blev det en fettkaffe, andra frukost en kvarg passion-periska från Lindahls. Några nötter i bilen hem. Som kvällsnacks fläsksvålar och bregott. Känns lite fel, men äh, gott är det. 
 
Imorgon är en ny dag. Då väntas Vårruset i Gävle. Så nu ska en medalj till upp på väggen. Ja, iaf i 6 veckor till. Det är bara 6 veckor kvar till vi får tillträde till huset. 42 dagar. Jag längtar redan. Några flyttkartonger har flyttat in till mig och jag har börjat rensa en del hemma. Vilket är välbehövligt. Jag skulle behöva ta lite till idag, men jag orkar inte. Jag låter soffmonstret ta mig. Nu ska jag kika på Biggest Loser och dricka mig lite ännu mer vatten. Sov så gott alla ni. Imorgon är en ny dag med nya utmaningar.
 
 
Till top