Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Vårruset

Livet Permalink0
Igår kväll gick Vårruset av stapeln i Gävle. Jag sprang förra året med, men då på en mycket bättre tid men var tvungen att gå. I år har jag inte lyckats kunna springa ute direkt då det varit så mycket pollen. Så några svängar på löpbandet, men inget mer än så. Målet var under 35 minuter och springa hela vägen, eller ja, springa och springa, jogga iaf. Och jag tog mitt mål och joggade hela vägen och kom in på 32:46min så jag är mycket nöjd med det. Jag konstaterade att mina +3kg sen förra året gör 3 minuter extra på 5km. Eller något sånt. Men äh, jag är nöjd. Nu är det bara att tagga om till tjejmilen i höst. Då ska jag ner under 65 minuter. Visst är målet under 60minuter, men det är något som känns jag bara kan drömma om. Nu ska jag försöka få till löpningen lite mer. Pollensäsongen börjar lägga sig för min del, så snart mår jag mycket bättre igen.
 
Trevligt lopp igår, mysig picknick och vi kom hem vid halv 11 på kvällen. Dusch och i säng. Tyvärr sover jag väldigt illa när jag har utövat fysiskaktivitet på kvällarna. Vaknade vid 7, klev upp runt halv 8, kokade kaffe och tittade på gårdagens Biggest Loser. Nu har jag packat lite och ska diska och städa lite innan det är dags att ta sig mot stallet och sen vidare mot arbetet. Ha en fin onsdag mina vänner.
 
 
 
 
Till top