Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Nedstängt

Livet Permalink1
Ni är några stycken som fått lösen hit nu. Innan jag börjar skriva allt för personliga saker så hoppas jag att ni som fått lösen håller det för er själva. Kan bli eventuellt någon ändring på det så småningom.
 
Just nu jobbar jag och pluggar, Allergin tar knäcken på mig emellanåt så däckad på soffan är rätt ofta när det gäller kvällarna. Jag har även fått till att måla om uterummet. Men jäklar vilken träningsvärk jag hade efter det. Märks att jag tyvärr har lagt ner träningen just nu. Men den ska komma igång snart igen. 
 
Som det är just nu är jag rätt leds på folk och dess prat runt i kring. Varför inte prata med människan i sig det handlar om? Och ibland kanske bara vara tyst? Trött blir jag iaf. Idag är en sån dag jag undrar vad människor är för konstiga ting egentligen. Men nog om detta. Så. Bra med det, lägg det bakom dig och gå vidare helt enkelt.
 
Nu ska jag knepa ihop 600 ord till om handledningsprocesser. Tjoho! Önska mig lycka till!
#1 - - Evelina :

Det funkar med Chrome precis som du sa... men inte med Explorer (som jag nog har som standard på telefonen, på datorn använder jag Chrome).

Till top