Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Att tänka på sig själv

Livet Permalink0
Det är något jag helt klart ska bli bättre på under 2015. För vem gör jag saker? Det ska helst i slutändan gör att jag mår bra av det, och att andra mår bra av det också är en vinst det med. Så igår hörde jag av mig till henne som jag fått presentkort på massage av och ville ha en tid. Redan idag kl 12.00 fick jag en tid. Helt fantastiskt skönt och avslappnande. Det är nog något jag ska försöka kosta på mig ett par gånger per år. Efter behandligen så kände jag mig helt groggy och avslappnad. Den känslan håller i sig än. Kan dock vara tröttheten sen förra veckans arbete med. 
 
Jag ska bli bättre på att rå om mig själv och ta hand om mig och min hälsa bättre. Det här är ett steg på vägen. Hur gör du för att ta hand om dig själv? Tycker du det är viktigt att tänka på sig själv i många lägen?
 
Jag har faktiskt redan börjat bli bättre på att se vad jag vill och inte jämt vara alla tillags. I höstas fick jag frågan om jag ville byta schemarad. Vilket egentligen inte spelade någon större roll, men jag var så in i bomben nöjd med den raden jag var tilldelad så det var ett nej tillslut. Vilket jag inte ångrar idag. Jag är supernöjd och jag känner att jag har möjlighet att återhämta mig mellan arbetspassen. Jag har blivit bättre på det helt enkelt.
 
 
Till top