Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Jag har ju shoppingstop

Livet Permalink0
Men ändå har jag klickat hem lite saker. Bland annat nya jobbarskor från vårdväskan då mina börjar bli lite gamla och det kan vara bra att ha ett par att byta med, samt namnskylt och lite annat. Ni som jobbar inom vården och gillar färg kolla verkligen in hemsidan. Riktigt fina grejer. Tyvärr blev min namnskylt lite otydlig. Men ja, det får gå helt enkelt. Skulle valt en annan text. Men men. Den får hänga i iaf.
 
Vitaminvaruhusets beställning är på gång hem, vitaminer, mineraler, te, schampoo+balsam och hudkräm. Allt ekologiskt. Sen så råkade jag kika in på Nelly, och jag skulle egentligen kika på nya vinterstövlar med lite klack. Men hittade tyvärr inga. Däremot hittade jag en fantastiskt fin klänning från New Look, en av mina favoritaffärer i London. Så med 25kr rabatt kostade den 224kr. Helt okej, jag har som mål i år att använda mer klänningar i vardagen då det är riktigt snyggt. Jag är egentligen ingen jeans och tröja tjej. Har aldrig riktigt varit heller. Så nu ska jag rensa lite i garderoben och lägga ut lite på köpessidor. Har för mkt klänningar som kan vara tillnytta för någon annan. Nu får det helt enkelt bli rensning på kläder. Jag har så mycket så jag inte använder allt. Men ändå vill jag inte göra mig av med något. Så hojta till om det är något ni söker så kan jag kanske rota fram något. Men vissa plagg går inte att göra sig av med. Det vore riktigt illa då. Det är klart saker ska användas men vissa plagg får ha någon form av hedersplats i garderoben.
 
 
Till top