Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Just another uppdatering

Livet Permalink0
 
Jaha, då var det nog dags för en uppdatering igen. Arbetsveckan består av 6 dagpass och alldeles för lite sömn. Känner att ögonen vill vika ihop sig och jag kan lägga mig ner på golvet. Jag är nog inte född till att arbeta dag. Det går bra ja. Men skulle jag välja så är jag inte allt för pigg på det, även om det har sina fördelar att vara ledig under kvällarna.
 
Jag har i veckan fått till ett gympass, igår var träningsvärken sig påmind. Igår avverkade jag även 11km promenad som avslutades med älgfärsbiffar och två glas rött. Nu är jag på jobbet igen (har en liten rast) och snön ramlar ner så inser att jag kommer få skotta när jag kommer hem. Eller ja, först och främst bilen som ska fram innan det går att åka hem. Kvällen bjuder förhoppningsvis på ytterligare en promenad om man inte har snöat in vid det laget. Det har som snöat konstant sen igår kväll.
 
Januari har resulterat i -2kg på vågen. 2 st träningspass (med tanke på en veckas sjukdom och lite annat som ställt till det). En helt okej kost, förutom några avsteg. Så det känns som jag är lite tillbaka på banan. Nu längtar jag faktiskt efter att springa. Vårruset, Nike Womens Run Sthlm och tjejmilen är inplanerade, så det är nog egentligen bara att knyta på skorna och springa.
 
 
Till top