Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Det är snart vår

Livet Permalink0
Jag roade mig här om dagen att rensa rabatterna lite. Och få ner tulpanlökarna som skulle varit nere i november. Dock köpte jag dom på rea. Så blir det något blir jag glatt överraskad. Även plattläggningen fick sig en tvätt av sambon, var det stenar under all mossa?

Det är första mars idag och conversen åkte på när jag åkte till jobbet imorse. Kanske en aningens kallt då jag fick skrapa rutorna innan jag åkte. Har jobbat 6 dagar den här veckan. En del timmar för mycket då jag inte kunnat få ut min rast helt fullt. Så den här veckan känns att jag lever. Trött och sover en hel del. Skolarbete som ska vara inne. Och i torsdags var jag till badhuset och simmade 500m. Riktigt skönt.
 
Jag har dessutom funderat på att lösenordsskydda bloggen ett tag då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om och vill inte dela allt till hela världen heller.

Nu ska jag iaf ta mig veckans spa-kväll. Skrubbas rent i varenda liten vrå. Sen kolla sammandraget på vinterstudion och äta pullde pork. Japp, söndagkväll och imorgon väntar ledig dag utan något inplanerat. Så fantastiskt skönt!
 
 
Till top