Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Huvudvärk

Livet Permalink0
Jag som aldrig, nästan iaf, man ska aldrig använda aldrig, men i vilket fall, jag brukar inte ha huvudvärk. Enstaka gånger per år. Men nu har jag fått dragits med huvudvärk senaste 3 veckorna. Var till barnmoskan i fredags för extrakoll, vilket visade sig vara bra på alla värden. Fick rådet att äta järntabletter och avvakta en vecka eller två för att se om huvudvärken blir bättre. Än så länge så har det inte blivit någon större förändrig, men jag ger det någon vecka till innan jag tar kontakt igen. Nog om det.
 
Tandläkaren gick bra den med, nu har jag en hel tand istället för drygt en halv. Mycket bättre tandläkare den här gången. Även om jag avskyr att gå till tandläkaren så går det bra mkt bättre nu än tidigare.
 
Och magen då, jodå, den växer, mammabyxor på jobbet nu, dom andra höll rent ut sagt på att ramla ner med telefoner och larmsökare i byxfickorna. Så nu har jag byxor som sitter riktigt bra. Tog mig en sväng in på HM efter jag varit i skolan i Sollentuna, hittade ett par gravidjeans. Som jag saknat  jeans, jag har inte kännt mig hel utan dom helt enkelt. Men nu så så kan jag klä mig lite snyggt igen, även om jag går runt i mjukisar eller pyjamasbyxor hemma.
 
Sista arbetspasset för veckan väntar idag. 14-21:30. det känns rätt bra. 3 dagars ledigt väntar mig. Jag längtar redan till ikväll så jag får gå och lägga mig.
Till top