Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Studiesällskap

Livet Permalink0
Av bästa sorten. Har fått in en uppgift och kikat på en film inför en annan uppgift. Alltid något. Casper sover mest på mitt bröst om dagarna nu. Och äter. Stora mängder. Men han lär växa med. Han har dock sparkat en del på mitt snitt nu när han bökat och varit ledsen så det är rätt så ömt. Får nog bli en alvedon till kvällen. Magnus är och jobbar så vi får roa oss själva ikväll helt enkelt. 
 
Dagen har bestått av lite städning och bakning, Sussi var här och fikade och träffade Casper. Sen pluggande och nu borde jag försöka få i mig lite mat innan det är dags för mat till lilleman, om han tycker att han ska vakna snart. Dessutom är jag glad för minusgraderna idag. Även om jag inte tagit mig ut än. Mindre glad att det blir plusgrader imorgon. Nåväl. Om en månad vänder det och blir ljusare igen. Måste se det positivt. Dessutom blev Casper en månad igår.
 
 
Till top