Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

En väldigt lång dag

Livet Permalink0
Hela dagen har gått åt på Akademiska idag av väntan, väntan och väntan. Effektiv tid kanske 30-40 minuter på 3 och en halv timme. Nu är vi inskrivna till snittet senare i veckan. Allt såg bra ut och som det ska. Bebis ligger väldigt långt ner i bäckenet i sätesbjudning, så att den vänder sig är med största sannorlikhet osannorlikt.
 
Sen lunch som fortfarande står oss upp över öronen, hade det med i beräkningen imorse så det vart riktig hotellfrukost med äggröra och bacon. Fantastiskt gott. Lär bli grönsaker och dipp ikväll till middag, inget fel med det heller, levde på det bland dom första månaderna av graviditeten så varför inte.
 
En vända på IKEA, rusta och biltema innan vi åkte hem. Och så väldigt långt det var hem idag. Men nu är vi hemma i soffan, jag sitter med sammandragningar och bebis som älskar att knöla på mina revben. Aj säger jag bara. Du är mer än välkommen ut nu.
 
Igår var jag och Magnus ut till stallet. Eik låg ner i hagen och jag passade på att gå fram och mysa lite med henne. Lär få muta henne med ett gäng äpplen efter förlossningen så hon inte fortsatt är sur på mig sen. Hon har verkligen personlighet den där lilla damen. Men oj vad jag tycker om henne.
 
 
Världens goaste helt enkelt. Hon är bra fin den där lilla mörka sötsaken.
Till top