Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Tanken var att

Livet Permalink0
Få till ett inlägg om dagen då jag känner mig lite sugen på att få igång bloggen igen. Men jo tjena, vad ska jag skriva om då? Det händer inte överdrivet mycket som det är just nu. Sitter och hemtenta pluggar. Väldigt väldigt spännande... Har sista frågesställningen kvar och har totalt kört fast. Får lägga det lite åt sidan en stund och försöka få tag i det lite senare. Även om stressen infinner sig att jag måste ha i den också innan den lilla kommer. Och nästa uppgift hänger på ännu mer.
 
Jag bör dessutom gå igenom BB-väskan en gång, har packat men är det för mycket eller för lite? Har jag glömt något eller kommer det lösa sig ändå? Minis väska och babyskydd står fint i hallen och väntar. Nog att jag tror att vi kommer få åka in på planerade dagen, men har haft ett par stycken ordentliga förvärkar. Senaste imorse två stycken jag trodde jag skulle dö av ungefär. Sen avtog det. Två alvedon i kroppen så känns det lite bättre Foglossningen är dessutom snällare mot mig med. 
 
Idag skiner solen, det är fint ute. Men vad ska jag göra ute? Sitta ner är för kallt, får väl helt enkelt linda in mig i ett par filtar, men då lär jag knappast hitta ut sen. Stallet gör jag inte så mycket i heller. Eik har fått gått på vila, tar in och borstar och myser lite med henne. Men sen där är det inte mycket mer. Även om jag längtar mycket efter mini så längtar jag väldigt mycket till jag kan ta upp ridningen på allvar igen. Jag har trots allt inte ridit ordentligt sen Glod gick på mammaledigt i januari. Det är som en del av mig fattas. Lär väl dock försöka krympa några kilon innan jag försöker dra på mig stallkläderna igen. Dom är en aaaaaningens försmå just nu. Men det är ett senare problem, eller problem är det väl egentligen inte. Men i vilket fall.
 
Fredag idag. Och oj vilka fredagsplaner. Eller nä, inte ett dugg. Borde åka och handla. Kylskåpet ekar tomt, och ännu mer tomt nu efter jag och M gjorde en storstädning ur det igår. Det luktade till och med rengöringsmedel när jag var inne i det igår. Kanske borde ta en vända ner till systemet och köpa en flaska chapell hill non-alcoholic. Det är ju trots allt sista helgen det är bara vi två. Nästa helg är vi tre. Tiden går, dagarna och timmarna. Nog att varje dag känns skitlång nu, trots att jag har sällskap eller har att göra. Men det är väl så dom säger, sista månaden känns som ett år. Inte som en månad.
 
 
Till top