Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Cool down

Livet Permalink0
Nu måste jag bara insefakta! Det här går inte längre, jag måste sova om nätterna, ta hand om mig själv, vila och bara vara.

Senaste månaderna har varit helt sjuka rent ut sagt. Visst det har synts bra på lönekontot. Men vad har jag hunnit med då? Inget känns det som. Jag har jobbat över heltid, försökt att hunnit med att rida 4 dagar i veckan, träffat kompisar, familj och så samt pluggat en kurs (vilket kommer nog bli så att jag inte klarar att göra klart). Men allt annat?! Har det fallit? Snäcksjön, städningen, disken, mig själv? Ibland känner jag mig som en borttappad lite själ som irrar omkring.

Jag måste bara ta det lugnt! Jag måste låta kroppen och huvudet låta vil. Vila från allt. Bara vara. Igår kväll och idag har jag börjat spontanblöda näsblod, tårarna sitter nära intill hela tiden. Men samtidigt är jag fylld med lycka oxå. Men nu måste jag inse att vila är det viktigaste.

Tanken var att imorgon åka till Uppsala och fixa klart alla julklappar, men inser att kroppen måste få vila. Skulle isf träffat fina Molly men det får bli en annan dag. Nu måste jag bara ta det lungt, vila och bara vara. Bokar in det till imorgon kanske?!

Till top