Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Grattis till mig

Livet Permalink3
Ett år närmare tant! Japp så är de!

#1 - - Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html)



Glöm inte bort mina tävlingar heller där du bland annat kan vinna en Ziperall och produkter ifrån Stockholmsgruppen Cosmetics. Kram

#2 - - Born This Way:

men va gott :D

#3 - - MICHAELA VERITAS:

KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

Till top