Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

När andra tar helg

Livet Permalink0
Så tar jag mig en kopp kaffe och laddar upp inför maraton i helgen på arbetet. Inte så farligt egentligen och jobba just helg då det är många i vårat land som jobbar just helg. Allting måste fungera ändå. Och några extra slantar i kassan gör inget. Fast egentligen är det nog så att vi tjänar det vi ska göra när vi jobbar helg och alla andra dagar är vi underbetalda.
 
Jag har varit duktig och gjort tidsinställda inlägg åt er i helgen så det kommer inte att bli tyst på bloggen.
 
I övrigt så har jag varit på gymmet idag och styrketränat. Skönt. Men rackarns så svettigt det var. Men i vilket fall så var det grymt skönt efteråt. Sen så smögs sig en jäkla huvudvärk på mig. Men efter en slummer på soffan så känns det som att den har försvunnit. Så nu är det bara till att ladda ladda ladda inför helgen.
 
Trevlig helg på er!
 
Till top